Karp - strona 2

Leszczowe Eldorado na MVDE

Środa dla większości pracująca jednak nam udało się wyskoczyć na ryby. Pogoda nie zachęcała do wędkowania, ciężkie duszne powietrze zwiastowało burzę, ale za to cały zbiornik nasz, bez…

Udana nocka na komercji Słupia - Folwark

Weekend na Łowisko Słupia Pojawiliśmy się tam mocno popołudniu, gorączka i lekki wiatr. Nasze stanowisko znajdowało się na środkowym zbiorniku.Po przygotowaniu zanęty Gold Feed…

Kukurydza wszystkich smaków na lina ,leszcza , karpia

Kolejny wypad nad zalew Rogów ZALICZONY.Ostatnie dni zachęcały do spędzenia wolnego czasu nad wodą, tego dnia pogoda była pochmurna, ale na szczęście nie padało.Łowiliśmy na nieco głębsze…

Wędkarskie Eldorado na łowisku Jarosławki.

Witam. Chciałbym zaprezentować dwie części filmu przedstawiające zasiadkę na łowisku Jarosławki. Dwóch Przemków złowiło w tym czasie kilkadziesiąt  karpi, 5 linów, jesiotra i kara…

Wędkarskie Eldorado czyli łowisko Jarosławki.

Witam. Chciałbym zaprezentować film przedstawiający zasiadkę na łowisku Jarosławki. Dwóch Przemków złowiło w tym czasie  41 karpi, 5 linów, jesiotra i karasia. 13 ryb przekroczyło… | 1

Pleśniawka czy ospa?

Dzień dobry, zdaję sobie sprawę, że powstało już co najmniej kilkanaście podobnych tematów, niemniej jednak wciąż nie jestem pewien co dolega moim rybom, a może tutaj ktoś się na tym zna.…

Jak zrobić syrop kukurydziany oraz atraktor z syropu i kukurydzy.

JAK ZROBIĆ SYROP KUKURYDZIANY ORAZ ATRAKTOR Z SYROPU I KUKURYDZY.Syrop kukurydziany bardzo łatwo i szybko wykonamy samodzielnie w domu. Można zrobić go na bazie skrobi kukurydzianej, ale ponoć le… | 1

I ja morsowałem

Koledzy ostatnio morsowałem w wieku kilku lat było to ponad 50 lat temu ale było to uzasadnione tym że pływaliśmy na krach po stawie i skakaliśmy z kry na krę a kończyło się to kąpielą i… | 1

Webasto tanie i bezpieczne ogrzewanie namiotu.

Temat nie dotyczy może wszystkich wędkarzy, ale karpiarzy i owszem. Szczególnie tych, którym niestraszne późno jesienne bądź zimowe zasiadki. Większość z nas ogrzewa swoje…

Rekord jeziora Miłoszewskiego i największy karp pełnołuski złowiony w Polsce.

Okazuje się, że można z "niczego" wyczarować rybę życia. Podczas zasiadki ciśnienie oscylowało w okolicach 1035, a na włosie znajdowała się 10 letnia kulka (Tandem Baits). Teorety…

Karpie z PZW Wydra na zanętę MVDE od Robinsona

Jest jesień to nie może zabraknąć zielonego księcia czyli lina przynajmniej takie było wstępne założenie tego wypadu.Na jednym z mniej uczęszczanych zbiorników w mojej okolicy spędziłem k…

Wrześniowe rekordy z MVDE - Zasiadka karpiowa

We wrześniu spędziłem miłą weekendową zasiadkę na komercji.Na szczególną uwagę podczas tej wyprawy zasługują zanęty MVDE   MARINE CLASSIC oraz MARINE SHELL FISH która s…

Wypad na ryby - 24.10.2020

Wypad na ryby Informacje podstawowe:Łowiliśmy w 2 osoby ja oraz mój tataŁowisko:- Zbiornik PZW Rogówobecnie łowisko jest no-killData/Godzina24.10.2020od 12:30 do 16:00Brania - średni…

Jak zrobić tanie kulki proteinowe

W tym artykule opiszę jak zrobić kulki mocno budżetowe. Takie, które niewiele kosztują, ale robią robotę w wodzie i ryby chętnie je pobierają.Zaczniemy od części płynnej:skład: 10 jajek w… | 5

Wielki karp na łowisku Słupia-Folwark

W ostatni słoneczny, wrześniowy czwartek 2020 roku zameldowaliśmy się na łowisku komercyjnym Słupia-Folwark w okolicach Łodzi.Na łowisko dotarliśmy około 10:00 , po wybraniu stanowiska, porz…

Witajcie na komercji we wrześniu

Rezultaty wypadu Amur Tv

Witajcie w Kuchni Karpiowej Haneczki.W ostatni weekend ( 5-6 września 2020 ) zameldowaliśmy się na łowisku komercyjnym Słupia-Folwark w okolicach Łodzi. Serdeczne podziękowania dla właściciel…

Zbiornik Rogów otwarty.

Dziś postanowiliśmy się wybrać nad zbiornik PZW Rogowie należy on do okręgu skierniewickiego Jest on pokazywany na kanale po raz pierwszy po wycieku ropy która miała swój epizod jaki…

Karp z zatoki - sposób na letniego karpia.

Dzień, 29 lipiec 2020 na długo pozostanie w mojej pamięci. Nawet nie spodziewałem się, że będzie to moja zasiadka życia. Parę dni wcześniej poprzedzający wyjazd wykonałem kilka telefonów… | 3

Wieczorne karpie z zaporówki

Sobotni wieczór nad zaporówką.Postanowiłem ,że w ten piękny sobotni wieczór wybiorę się nad zaporówkę. jak wiadomo zbiorniki zaporowe nie należą do łatwych w&oacu…

Złocisty leszcz ze zbiornika zaporowego.

Wybrałem się nad moją okoliczną wodę jest to zbiornik zaporowy należący do PZW. Część wędkarzy nazywa go magiczną wodą dla jednych jest to najgorsze łowisko w okolicy a dla innych zbiorn… | 1

Zdjęcia ryb

Oglądając zdjęcia z ostatnich zawodów, zauważyłem jak ważne jest odpowiednie trzymanie ryby, aby efektownie wyszła na zdjęciu. Dwa zdjęcia pokazują karpie złowione na tych samych zawodach.… | 6

Łowisko Rybaki

W ramach projektu Zestawienie Łowisk Komercyjnych w okolicy Trójmiasta odwiedziliśmy Łowisko Rybaki. Zbiornik znajduję się ok. 5 kilometrów na południowy zachód od Kościerzyny. Jest to niewi…

Wędka teleskopowa 3 metry cw.50 g.

Witam posiadam wędkę teleskopową 3m o max cw 50g .Mam pytanie czy bardziej nadaje się na grunt czy spławik?Nie zamierzam zmieniać.Pytanie trochę z nudów jak widać.       … | 2

Kulki proteinowe o smaku truskawka&ryba.

Nasze kulki zrobimy na bazie aromatu truskawki kaszubskiej, który dodatkowo przełamiemy rybą, a konkretnie mączką rybną. Zaczniemy od wykonania części płynnej.CZĘŚĆ PŁYNNA10 jajek100 g sy… | 1

Mistrzostwa Okręgu Słupskiego PZW w Wędkarstwie Karpiowym-2020.

W dniach 6 - 9 sierpnia 2020r, na Jeziorze Wandzińskim, odbędą się MISTRZOSTWA OKRĘGU SŁUPSKIEGO PZW w WĘDKARSTWIE KARPIOWYM. .......................................................ps.informacj…

Gliwicka Rybomania 2020

Targi Rybomanii chyba na stałe wpisały się w wędkarski kalendarz i nic w tym dziwnego, ponieważ  mianują  się największymi w Europie. Nic dziwnego, że człowiek z niecierpliwością… | 11

Wideo. Natura 2020 Styczeń . Wędkarstwo to nie tylko ryby

https://www.youtube.com/watch?v=VYhZVOIRD3ohttps://www.instagram.com/z_kijem_na_ryby/?hl=plCześć wszystkim . Chciałbym przedstawić wam 2 minutowy film przedstawiający zachód słońca nad w…

Hodowlane karpie

Stawy hodowlane, komercyjne czy po prostu prywatne bo o nich będzie mowa, są bardzo popularnymi stawami dla każdego wędkarza, który chce poczuć przyjemność holowania dużej ryby. Owe stawy cz… | 6

Jaxon Silver Shadow Winklepicker

Z testem sprzętu bywam czasem tak jak ze związkiem między dwiema osobami, potrzeba czasu by zauważyć wszystkie zalety i wady. By móc rzetetnie powiedzieć cokolwiek wolałem poczekać troszkę c… | 1

Jak łowić karpie zimą - poradnik karpiowania zimą

Jak złowić karpia o zimowej porzeKarp-niby ryba intensywnie żerująca w miesiącach letnich,teoria mówi o tym,że ta ryba żeruje dopiero,gdy woda osiąga temperaturę 8 stopni.Ile w tym prawdy?za… | 9

Zanęcić koszykiem pod spławik

Przyznam się szczerze, choć próbowałem się nauczyć, nie potrafię precyzyjnie strzelać procą na średnie odległości. Dlatego też, gdy przyszła potrzeba nęcenia pod spławikówkę, należa… | 3

Rakiety zanętowe - co warto wybrać.

Rakiety zanętowe, sporo osób pisze na różnych forach co, jak i z czym się "je". Postaram się przybliżyć kilka typów rakiet które niewątpliwie podbijają rynki od 2-3 lat, porównać ich efe… | 4

Zasiadka Karpiowa Samsieczno 28-30.06.2019

Zasiadka Karpiowa na Łowisku Karpiowe Samsieczno - 28-30.06.2019Całą relację z zasiadki możecie zobaczyć TUTAJ https://youtu.be/TnQwUyYbhcw | 1

Kolejny weekend, kolejny wypad nad wodę.

Oczywiście na odstrzał kolejny raz poszło łowisko, które ostatnimi czasy bardzo mi podrasowało bo można fajnie powędkować. Stary San Hurko.Wybrałem się z dzieciakami na piknik połączony z…

Karpie w upalne dni.

Jak łowić karpie w upalne letnie dniW okresie wakacyjnym, gdy woda w wielu łowiskach osiąga maskymalne temperatury o wypracowanie ryby trzeba naprawdę się postarać. O brania trzeba się postara… | 1

XIV Zawody Wędkarskie o Puchar Wójta

W dniach 30.VIII - 1.IX. 2019r. odbędą się TOWARZYSKIE ZAWODY WĘDKARSKIE O PUCHAR WÓJTA GMINY CZŁUCHÓW. Zawody tylko dla członków koła PZW Czluchów. Wpisowe 60 zł.…

Lipcowe karpiowanie

Prawie od początku czerwca planowałem kilkudniowy wyjazd ze znajomymi połączony z karpiową zasiadką. Początkowo wahałem się przy wyborze łowiska jednak postawiliśmy na najbliższe domu czyl… | 4

Sierpniowe karpie - pech i szczęscie.

Urlop minął, więc czas powrócić również do wędkarstwa. 9-11 sierpień to zaplanowany już na początku lipca czas poświęcony dla karpi. Po stosunkowo słabym, upalnym siódmym miesiącu roku… | 12

Komercja czy PZW, co wybieracie? :)

Witajcie. Długo zastanawiałam się na jaki temat coś napisać, od czego zacząć. Jako że moją domeną jest karpiarstwo, chociaż nie uciekam od feedera czy spławika do których chętnie wracam… | 9