Karp - strona 4

Kulki proteinowe ze sfermentowanej kukurydzy.

To moje trzecie podejście do tematu samodzielnie wykonywanych kulek proteinowych na portalu. Na inaugurację opisałem jak zrobić kulki szprota&kokos (KLIK), potem poruszyłem temat sposob�… | 3

Karpie biorą po zmroku

Karpie biorą po zmrokuKarpie biorą po zmroku – ta teza została już niejednokrotnie sprawdzona na naszej wodzie. Dlaczego więc nie miałby spróbować i ja. Mamy pierwsze dni jesieni,…

Metoda i pellety - sposób na ostrożne karpie

Metoda i pellety – sposób na ostrożne karpieMija chyba drugi rok, jak rozpocząłem przygodę wędkarską z „The method” lub po naszemu formą wędkowania tzw. „Metodą… | 3

Karpiowe początki cz.3- podsumowanie

"Zmiany, zmiany, zmiany"Nadszedł rok w którym w końcu pochwalić się mogłem zestawem karpiowym. Wędki, kołowrotki, zestaw końcowy. Wszystko tak jak teraz określa się jako standard. Tym razem… | 2

Oko Cyklopa-latarka czołowa.

Niewiele osób przywiązuje dużą wagę do latarki czołowej, a przy jej wyborze kieruje się mocą świecenia, czyli ma oświetlić jak najwięcej i to by było na tyle.Przez kilka lat również pod… | 9

Sposób na karpia na spławik

Kiedyś w 2 września 2017 pojechałem na ryby łowisko pokaniewo wedka konger grafiti telepike która posłożyła jako spławikówka i spinngówka 10-30gram która posł&oacu…

Karpiowe początki cz.2

"Pierwszy sprzęt"Jak już wspominałem w tym temacie kolorowo nie było ale czy to znaczy, że się poddawaliśmy i łowiliśmy na tą jedną karpiówkę, o której pisałem? Oczywiście, że nie. Dr… | 2

Wigilijne wędkowanie.

Moje wigilijne wypady na ryby to już tradycja. A więc aby nie łamać zasad w niedzielę rano po pracy postanowiłem pojechać na rybki. W moim przypadku to żadna wyprawa. Do wody mam ok.1km. Cał�… | 1

Karpiowe początki cz.1

Wygodne łóżko, karpiowy namiot, duże, karpiowe kołowrotki zapięte do odpowiednich wędek ustawione na tripodzie... to tylko wierzchołek góry sprzętu jaki obecnie to…

Test w boju-jesiotry i życiowy amur.

Dziś opiszemy dłuższą wyprawę z Amandą.Na miejsce dojechaliśmy około godziny 19 .Trzeba było przenieść sprzęt ,rozłożyć namiot i wędki a na dodatek zanęcić przed zmierzchem. Na naszy… | 10

Pierwsza dłuższa zasiadka.

Witam!Jak w tytule opiszemy dzisiaj naszą pierwszą dłuższą zasiadkę karpiową.Wyprawa na łowisko komercyjne. W składzie oczywiście ja , moja ukochana i Pan który wprowadził mnie w wędkarst…

Pływające kulki proteinowe .

Jakiś czas temu samodzielnie zrobiłem kulki proteinowe o smaku szprota&kokos. Artykuł dostępny tutaj (KLIK).Wyszły całkiem nieźle, więc postanowiłem poszerzyć działalność i tym razem… | 3

Łowiska zachodniopomorskie cz.18. Mama Borysa.

Mama Borysa.  Chodziłem kiedyś na ryby z Borysem. On łowił, jego tata łowił no i łowiła jego mama. To jedyna historia, które nie doświadczyłem sam, ale wydaje mi się warta…

Wędka Tandem Baits Phantom XBR 11 ft

Po kilkunastu latach łowienia na tzw. standard, czyli kije o długości 12ft przyszedł czas na zmiany, a że z reguły łowię na niedużych, bardzo zakrzaczonych wodach decyzja zapadła na skrócen…

Moje początki wędkowania.

Witam wszytskich .Mowa będzie tu o wędkarstwie . Bedą pisane przygody karpiowe te z nad wody jak i sklepów . Bedziemy opisywać sprzęt jak i technikę.Może zacznijmy od tego jak spotkałem wędk… | 1

Podwodne analizy- wstęp

Jak mogliście zauważyć mijający sezon był dla mnie całkiem owocny, przede wszystkim jeśli chodzi o karpiowanie to poczyniłem pewne kroki w kierunku rozwoju i realizacji planów aby wysta…

Wędkowanie na Odrze

Odrzańskie karpiowanieRzeka Odra w okolicach Kędzierzyna-Koźla w kierunku Raciborza jeszcze nie uregulowana, prawie dzika, jest ostoją wielkich ryb takich jak sum, duży karp, węgorz czy też brz… | 5

Wspomnienie wędkarskiego lata- video

Dla większości wędkarzy sezon wędkarski trwa w najlepsze, dla mnie jednak zakończył się wraz z rozpoczęciem roku akademickiego. Postanowiłem wykorzystać nieliczne wolne w… | 1

Zanęta na jesienne płocie

Październikowe płocie i niespodziewane bonusyPaździernik jak i cała jesień jest świetną porą do łowienia dużych płoci. Osobiście wybrałem się kilka dni przed Świętem Zmarłych nad pobl… | 6

Łowiska zachodniopomorskie w latach 1975-2017. Cz.7. Jezioro Hajka.

ZBIORNIK  WODNY  HAJKA  ,  JEZIORO  NIEDALINO  . Równina  BiałogardzkaDługość … | 2

Wrześniowe gruntowe noce

Wrzesień obok pażdziernika jest moim ulubionym miesiącem polowania na spasione ryby , które teraz mają bardzo dobry czas żerowania.Letnie łowy nie były zbyt dobre . Upały,zakwit glonów masa… | 6

Miejskie karpiowanie- domowe kulki na jesień

O łowisku słów kilkaW poprzednim artykule opisałem pokrótce dlaczego dopiero teraz zacząłem próby łowienia karpi na Szydłówku tutaj chciałbym przedstawić krótką charakterystykę łowisk… | 7

Karpiowe ostatki 2017

Jak to zwykle bywa w naszym hobby koniec wędkowania zawsze nastąpi "po tej następnej rybce". Tak miało być z moimi karpiowymi zasiadkami, poprzednia zapowiadana była j… | 9

Karpiowanie jesienią / Najnowszy Karp Max 5/2017 już w sprzedaży

W sprzedaży jest już najnowsze wydanie dwumiesięcznika łowców karpi "Karp Max" 5/2017. Zobaczcie co dla Was przygotowaliśmy. Data wydania: wrzesień 2017 – październik 2017Liczba str…

Test produktów firmy Profess .

W ostatnich artykułach opisałem jak i gdzie wędkowałem na łowisku w Gospodarstwie Rybackim Stawy czyli małej wodzie komercyjnej. Nadszedł więc czas aby przybliżyć… | 1

Karpie na method feeder

Ostatnie kilka tygodni były dla mnie jakimś mentalnym szpagatem. Chciałam być w kilku miejscach jednocześnie. Jedną nogą na Mazurach, drugą w rodzinnym mieście a łokciem na studiach bo przec… | 22

Stawy- sprzęt i taktyka

Jadąc nad "dziką" wodę zwykle przykładamy niezwykłą uwagę do założeń taktycznych przed wędkowaniem, wyboru stanowiska, zestawu, zanęt i przynęt, który…

Wybór miejscówki na małym akwenie.

Na tak małym łowisku jakim są Stawy wydawać by się mogło, że ryby tak samo będziemy łowić bez znaczenia na to jakie stanowisko wybieramy, kierujemy się wtedy wygo… | 1

Karpie, deeper i rzut oka pod wodę.

Film jest krótką relacją z wędkarskiej wyprawy jaką wraz Tomkiem i Szpiegiem miałem przyjemność niedawno przeżyć. Ze Szpiegiem wędkowaliśmy od czwartku do soboty. Tomek dojechał do nas w…

Miejskie karpiowanie-Zalew Szydłówek w Kielcach

Zalew Szydłówek swoją nazwę wziął od osiedla na terenie, którego leży jednak najczęściej przez wędkarzy nazywany jest "Kieleckim". Dotychczasowe przepisy nie pozwalały… | 2

Sposób na trudne karpie - na co łowić karpia?

Niedawno po dwóch "chudych" latach bez karpia na wodzie pzw w końcu przełamaliśmy złą passę łowiąc kilka ryb w ciągu czterodniowej zasiadki. Jak jednak powszechnie wiadomo apetyt rośnie w m… | 6

Wędkarskie złoto

Sprawdzamy łowiska PZWNauczeni doświadczeniem, że nie wszystko złoto co się świeci, w tym sezonie postanowiliśmy sprawdzać populację karpi w łowiskach PZW Mazowsze. Dlaczego tak przewrotne… | 33

Prywatny staw z rybami-Moje Rady

Jako, że od urodzenia posiadałem już własny staw, a zajmuję się nim od 2008 roku. To w tym artykule postanowiłem przekazać trochę rad dla tych, którzy chcieli by wykopać swój własny staw.… | 9

Kukurydza na ryby - skuteczny przepis po mojemu

Z osobistych doświadczeń opisze wam, jaka według mnie jest najlepiej przygotować i ugotować kukurydzę. Na początek 1/3 garnka suchej surowej kukurydzy. Po tym, jak… | 3

Zasiadka na na łowisko Różany Potok

Dzisiaj po południu wybraliśmy się wraz z kolegą Piotrem na łowisko Różany Potok w Poznaniu.Każdy z nas rozłożył dwie wędki, Piotr na jednej z nich na haczyku podwiesił dwa duże ziarna k… | 2

GIĘTKA WĘDKA - Łagiewniki rybny zbiornik

Słowem wstępu dzisiejszego artykułu, zanim przejdę do meritum sprawy, chciałbym Państwu nas przedstawić. Tak więc jesteśmy teame wędkarskim z Wałbrzych o dość oryginalnej nazwie GIĘTKA W… | 6

Szkółka wędkarska - łowimy karpie z juniorami

Mam ponad 40 lat na karku, a do dzisiaj pamiętam jak będąc u babci na wsi chodziłem z wujkiem na ryby. Miałem jakieś 10 lat. Wstawaliśmy skoro świt i szliśmy siedem kilometrów nad jezioro. W… | 5

Recenzja - Mikado Trython Feeder - najlepsza opcja do 100 zł

Jako że prowadzę kanał wędkarski w serwisie YouTube liczący ponad 25 000 subskrybentów i stronę(fanpage) na facebooku liczącą ponad 8000 polubień, to co chwila dostaję pytania na temat… | 1

Pierwszy karp na kulkę

Urodziłem się i wychowałem w Parczewie. Jest to małe miasteczko na Lubelszczyźnie położone w rozwidleniu rzek Piwonii i Konotopy. Na ryby pierwszy raz zabrał mnie mój Tato. Pojechaliśmy do l… | 64

Wędkarskie niecodzienne zdarzenia

W życiu wędkarza jest wiele chwil, które wryją się w pamięć, o porażkach czy sukcesach pamiętamy, gdy spowodowane są konkretną adrenalinogenną sytuacją. Jako, że wędkuję dość długo,… | 26