Krąp - strona 2

Niedzielne wędkowanie z zamkiem w tle

W niedziele przy pięknej pogodzie pierwsze wędkowanie. Wybór padł na zbiornik zaporowy w Ujaździe.Zbiornik mam blisko domu, ale jeszcze nie odwiedziałem go z wędkami więc pora go zbadać… | 1

Lutowy wyjazd na ryby

Wyglądam z niepokojem za okno – tak jak zapowiadali jest wietrznie. Sobota 22.02.2020 – piękna data, ale pogoda niesprzyjająca! Jutro z kolei ma nieźle padać i to prawie przez cały d… | 4

VIDEO. Wędkarstwo gruntowe późną jesienią 2019. Grunt 2019 Krąp Płoć Jazgarz

Większość z nas zakończyła już sezon 2019 na białą rybę , natomiast ja pierwszy raz w swoim życiu wędkarskim postanowiłem ciągnąć sezon całym rokiem :) . moim zdaniem ryby biąrą o ka…

Zawody spławikowe na jeziorze Przechlewskim

W dniu 28 września 2019r Bodzio organizuje otwarte zawody spławikowe na jeziorze Przechlewskim. Zapisy do 25.IX.2019r. u Bogdana. Wpisowe 30 zł. ....................................................…

Ryby gorszego sortu- krąp

Rzeka to złożony i skomplikowany ekosystem. Bogaty w różne formy życia oraz bardzo ciekawe czasem zaskakujące powiązania i zależności pomiędzy nimi. Potrzeba bardzo dużo czasu by je poznać… | 15

Miniony sezon.....

Sezon 2018 minał niezwykle szybko wypadów na ryby było bardo mało z powodu nadmiaru pracy i innych zawirowań bardziej oosbistych. Mimo to udao mi się złapać rekordowego amura ponad 9kg oraz re…

'Wiosenne podchody ze Złotą Rybką, czyli szybki test taniej zanęty'

Wielogodzinne wyprawy na ryby wymagają zadbania o odpowiednie wyposażenie. Uzupełnieniem sporej ilości sprzętu jest masa opakowań zanęt, dodatków, glin oraz ziem. Często do tego wszystk…

Feeder i rzeka wczesną wiosną

Wczesna wiosnaWędkarstwo fascynuje i nie ulega monotonii dzięki wielu czynnikom. Jednym z nich są zmiany jakim podlega środowisko wodne w związku z porami roku. Wiosna, lato czy zima powod… | 12

Pierwsza nocka w tym sezonie.

Kolega w zimie kupił przyczepę kempingową. Bardzo chcieliśmy ją wypróbować , ale czekaliśmy na stabilną pogodę by poza samą frajdą z przyczepy coś jeszcze połowić. Jak nam się wydawał… | 4

Przetok i spinningowa niespodzianka

Jest sobotnie popołudnie, w planach powrót do domu. Około 15.00  z zamiarem wypadu na wieczór ,po szychcie  kilka telefonów do kolegów po kiju i tak zwany zonk. - czyli każdy niedost… | 4

Na krąpie z pickerem

Krąp ryba, która interesuje niewielu wędkarzy. Dlaczego? 30 cm to już poważna szuka. Taka ryba nie da wielu emocji podczas holu a co ważniejsze na polskich wodach ma mało mięsa. Tylko dzięki… | 10

Wiosna kontratakuje!

Wiosna. Czas, w którym wszytsko budzi się do życia. Rośliny, drzewa, kwiaty i... ryby rzecz jasna. Oczywiście wędkarze łowią również spod lodu w czasie zimy ale ja jeszcze nie spróbowałem… | 9

Konger Medalist Feeder 3.90/120 + Dragon Maxima Baitfeeder 1040i. Moja opinia o feederowym zestawie.

Witajcie w 2016! Sezon na wędkowanie praktycznie w pełni, ale zanim napisze Wam o swoich wędkarskich wyjazdach z tej wiosny (a napisze!) chciałbym przedstawić Wam pewien zestaw do połowu drgają… | 2

Wędkarska wyprawa nad Nidę - na długie kije przyszedł już czas

Krótka zima i deszczowa lutowa aura zadecydowała że dopiero 10 marca na coczwartkowym zebraniu klubu Lecha Fish Teamzapadła decyzja. 13 marca jedziemy z długimi kijami na staror | 9

Deszczowa Parnica - 6 marca 2016r.

Pomimo deszczu w dniu 6 marca na Parnicy (żwirownia) można było spotkać kilkunastu wędkarzy. Pod mostem ustawił się Mistrz Okręgu 2015r. Mieczysław Bender. Łowił rybę za rybą na 7m bata z…

Co słychać na Parnicy? - 21.02.2016r.

Co słychać na Parnicy? Otóż w dniu 21 lutego br. na odcinku pomiędzy mostami (żwir, tiry) było dużo ludzi. Akurat jak przyjechałem brania ustawały. Wcześniej brały troszkę płocie, krąpi… | 2

Czy zima będzie łaskawa?

W zeszłym roku niestety nie udało mi się połowić na lodzie, zima była mizerna, pogoda bardzo zmienna i nie udało się nawet wyskoczyć na płytkie żwirownie, które nawet dostatecznie nie zama… | 6

Jesienna zasiadka na wodzie PZW.

dnia 18.10 wybrałem się na zasiadkę ośmio godzinną nad wodę PZW (Gzel) nr 613. Nic kompletnie się nie działo oprócz co chwilowych wyskoków drobnicy z wody.Jedyne co udało mi się złapać t… | 1

Mieszanka zanętowa na zawody feederowe

MIESZANKA ZANĘTOWA NA ZAWODY FEEDEROWECzęsto wędkarze na forach internetowych pytają o zanętę na zawody gruntowe/feederowe. Zawody na których łowi się feederem są jeszcze Polsce stosunkowo m… | 1

Niech będzie chociaż mały krąp...

Niech będzie, chociaż mały krąp...Dla niewtajemniczonych, to ciekawe powiedzonko „Niech będzie, chociaż mały krąp, rybeczko rąb, przynętkę rąb”, zostało wygenerowane przez nas… | 9

Warciański feeder i test zanęt Goodfish

W ostatnich tygodniach grudnia byłem pochłonięty spinningiem. Do tego tak naprawdę stopnia, że moje nogi zaczęły odmawiać posłuszeństwa. Chcąc nie chcąc, musiałem więc zrobić sobie kró… | 5

Ostatnia wędkarska noc

Tydzień temu marznąc nad brzegiem małego bezpańskiego stawu postanowiliśmy że definitywnie trzeba już w tym roku zawiesić nocne łapanie. Tym bardziej że tegoro… | 6

Wędkowanie na Bugu - odsłona druga

Jakieś miesiąc temu siedząc z kumplami przy kartach (w tym oczywiście z sąsiadem) pada hasło, musimy jechać na Bug. Od słowa do słowa i wyprawa gotowa. Dwóch naszych kolegów postanowiło… | 8

Feeder na Wisłę - Robinson Tritium Feeder

Poprzedni sezon nauczył mnie jednego. Duża woda na rzece to jeszcze nie tragedia. Zalane bankowe miejscówki, ograniczony dostęp do koryta to tylko bodziec, który zmuszał do szukania innych rozwi… | 5

Leszcz z rzeki - rzeczne krąpie.

Sposób na rzeczne krąpiki i leszczykiOstatnie dni sierpnia, to zdecydowanie chłodniejsze noce z temperaturą około 10°C, poranne mgły oraz odczuwalna w powietrzu, zwłaszcza o poranku wilgoć i… | 4

Wędkowanie w sierpniu

Urok sierpniowej zasiadkiSierpień wreszcie ostudził powietrze. Lato wyluzowało i nieco spuściło z tonu.Muszę przyznać ,że niezmiernie mnie to cieszy...W zasadzie co roku jest mniej więcej pod… | 5

Zanęta na wiosnę domowym sposobem

Film zanęta na wiosnę - wiosenna zanęta nie może być byle jaka. O tej porze roku ryby łatwo przekarmić, przez co nęceniem źle dobraną mieszanką, można wywołać  skutek odwrotny&… | 19

Raj dla wędkarza

Witam wszystkich, dziś opowiem wam o mojej wyprawie z dnia 9 marca. Do starorzecza odry w Krośnie Odrzańskim mam zaledwie 200m więc wybrałem się tam aby trochę połowić.Używam bata 6m firmy Y… | 5

Platforma wędkarska - wykonanie podestu

Ilu z nas pragnie mieć sprzęt z najwyższej polki, niestety wysokie ceny przekreślają nasze szanse na posiadanie wymarzonego cacka, dziś przedstawie jak tanim kosztem sprawić sobie wyczynowy pod… | 8

Okiem sprzedawcy - wiosna w sklepie wędkarskim

Prezentujemy wywiad z Radkiem - kierownikiem stoiska wędkarskiego w sklepie ELeclerc w Warszawie. Radek radzi nam jak uniknąć typowych błędów podczas wyboru i zakupu zanęt przeznaczonych na wio… | 2

Okiem sprzedawcy - wiosna na Kanale Żerańskim

Druga część wywiadu z Radkiem - kierownikiem stoiska wędkarskiego w sklepie ELeclerc w Warszawie. Tym razem Radek pokaże jak wciela w życie porady i zasady o których mówił w pierwszej częśc… | 2

Tyczka i Rzeka Wieprz - wędkarstwo

Wieprz to dzika rzeka meandrująca wśród pól i lasów. Posiada płytkie szypoty, głębokie zakręty i doły, skarpy i podmyte burty. Dno ma piaszczyste, muliste lub miejscami kamieniste. Ryby tak…

Zanęta Browning Champions Choice

Witam.W ostatnim rozdaniu sprzetu dla posiadaczy konta ViP, zostałem wylosowany i przydzielono mi zanete Browning Champions Choice oraz atraktor.Niestety poprzez powstałe zamieszanie dostałem 2 atr… | 3

Jak odróżnić leszcza od krąpia

Ostatni film o różnicach między płociami i wzdręgami, okazał się być pomocny wielu wędkarzom. Poproszono mnie w komentarzach pod nim oraz wiele razy wcześniej, bym podobne materiały zrobił… | 12

Zanęta na płocie i leszcze

Witam.Chciałbym opisać wam moich skutecznych mieszanek zanętowych które stosuję na rzekę, jeziora !1 mieszanka na którą łowię nad zalewem sulejowskim:1kg zanęty traper gold płoć.2kg ziemi… | 16

Ciągle czekam

Już miałam odstawić swoje hobby na drugoplanowy tor i jakoś się przemęczyć tych kilka tygodni, aż ostatecznie zejdą lody. Wszystko na to wskazywało. Moje ulubione miejsce tuż przy ujśc… | 22

Zakończenie sezonu podlodowego

Dnia 24.02.2013 pojechaliśmy razem z tatą na zakończenie sezonu podlodowego . Jako łowisko wybraliśmy jez.Kryspinów znane z poprzednich wypraw . Nad wodą zaskoczyło nas piękne lutowe słońce… | 9

Komosiaki i korniki na przynęte

W uschniętych łodygach dziko rosnących roślin, takich jak łopian, lebioda czy oset, znaleźć można larwy chrząszczy, które potocznie określa się "komosiakami". Choć nazwa jest jedna, to kr… | 8

Początek przygody z wędkarstwem wyczynowym

Wszystko zaczęło się pod koniec roku 2009, a konkretnie we wrześniu. Był piękny słoneczny dzień. Udałem się na wycieczkę rowerową. Celem podróży było Jeziorko Czerniakowskie. Gdy dojech… | 9

Zimowe wędkarskie przygody

[p]Od pierwszego w życiu wypadu na lód minęły już ponad 2 miesiące. Choć za pierwszym razem rybki nie dopisały i nie udało się wyjąć nawet jednej to nie zraziłam się. Tego dnia też pad… | 21