Leszcz - strona 2

Zalew Rzeszowski, czyli ryby i niezwykła flora

Zbiornik Rzeszowski, znany również jako Zalew Rzeszowski to fascynujący sztuczny zbiornik wodny położony na malowniczym Wisłoku w sercu Rzeszowa. Jego imponujące oblicze narodziło się w 1973…

Wisła - Nasiłów Prom - 12.05.2023 PZW

Zapraszam na kolejny odcinek @tomczykwedkuje - kolejny raz zaplanowałem wypad nad królową polskich rzek - Wisłę, było trochę późno więc pojechaliśmy na sprawdzoną miejscówk�…

Wędkowanie na method feeder w kwietniu

Zapraszam was na kolejny odcinek ze Stawu Cegielnia Jest to nie wielka woda w okręgu Skierniewickim choć z dużym potencjałem w postaci karpi, leszczy, linów, karasi oraz amurówCichym hite…

TOMCZYkwedkuje - Wisła - Nasiłów - 22.04.2023

Zapraszam na trzeci odcinek #TOMCZYKwedkuje tym razem nad ukochaną Wisłę wybrałem się sam. Piękna prawie bezwietrzna pogoda przyciągnęła mnie do miejscowości Nasiłów nad Wisłą. Miejsce d…

Zapraszam do relacji z łowienia w miejscowości Janowiec 15-16.04.2023.

Witajcie w drugim odcinku #TOMCZYKwedkuje tym razem z Darkiem wybraliśmy się na pierwszą nockę na Wisłę z soboty na niedzielę (15-16.04) Nad wodę dotarliśmy grubo po 16, a przed wyjazdem pope…

Wędkarski sezon 2022

Małe wspomnienie z zeszłego sezonu 2022 parę zdjęć udało się zrobić. Był to ciężki sezon jak sami wiecie woda w rzekach była bardzo płytka. Ciężko było znaleźć kawałek ładnej wody,…

Grube leszcze w listopadzie - feeder i spławik

Grube leszcze w listopadzie z wody PZW na feeder i spławikPiękne walki masa emocji i drobny pojedynek po więcej zapraszam na filmdziękujemy że przeczytałeś opis i zapraszamy do oglądania innyc… | 1

Szarańcza drobnych leszczy na legendarne zanęty

Dzisiejszą przygodę rozpoczynamy na Łowisku PZW Rogów ( No kill ) w woj łódzkim. W związku z tym, że akwen słynie z leszczy nastawiamy się na ten gatunek.Nad wodą melduję się w godzi…

Wędkarskie grzybobranie to idealne wyzwanie

Ten wypad rozpoczął się od rana nad wodą a zakończył się niespodziewanie, bo w leśnym klimacie z grzybkami w wiadrze.Tego dnia nad wodą pojawiliśmy się około 8:00 po szybkim rozpakowaniu s…

Method feeder i klasyczny feeder na leszczowej miejscówce

Method Feeder i Klasyczny Feeder na leszczowej miejscówce PZWWyprawa na jesienne leszcze zakończony miętowo/karpiowymi rybami z dalekiego dystansu Zapraszam do oglądaniaPrzynęty oraz dip k…

Zmienna pogoda na leszczowym poligonie

Ten wypad był jednym z tych bardziej nie pewnych ze względu na pogodę na szczęście się odbył, a rezultaty czyli efekt finalny w postaci złowionych ryb mile zaskoczył.Prognoza pogody tego dnia…

Samotny wypad na łopaty

Dziś krótka relacja ze spontanicznego i zarazem samotnego wypadu Janka na zbiornik PZW Rogów, na którym udało się połowić kilka większych leszczy.Wypad rozpoczął się przed południem.Â&nb…

Pierwsze ryby na Method Feeder

Siema dziś wybraliśmy się nad wodę no-kill Rogów podczas tego wypadu po raz pierwszy łowiliśmy na methode.Czy się spisała czy też nie zobaczycie w materiale- zapraszam do oglądaniaPrzynęty…

Testowanie zanęt MVDE maj 2022.

Po raz pierwszy w tym roku postanowiliśmy wybrać się na zalew w SkierniewicachNasz wypad trwał niedługo zaledwie 4-5 godzin.Tuż po przyjeździe na łowisko przygotowaliśmy zanęty MVDE Turbo 1k…

Wędkarstwo feederowe i karpiowy problem.

Rogów to zbiornik PZW na którym występują waleczne karpie, złociste leszcze i cała masa drobnicy a różnorodność gatunków ryb powala na kolana.Zapraszamy do oglądania filmu.Zanęty i dodatk…

Zostałem testerem Firmy Robinson

Zostałem testerem zanęt firmy Robinson!To właśnie tymi wypowiedziami można podsumować dzisiejszy odcinekOstatnio na stronie Robinson Europa była organizowana akcja Zostań testerem naszych zan�…

Uchwały Zarządu Okręgu PZW w Skierniewicach.

Prezydium Zarządu Okręgu PZW w Skierniewicach z dnia 29 listopada 2021 r. w sprawie: okresu ochronnego leszcza na zbiorniku Tatar-Dolna w Rawie Mazowieckiej. Na podstawie § 47 pkt 15 Statutu PZW z…

Jesienne wędkowanie na zbiorniku Rochna.

Tego dnia nasze plany musiały ulec zmianie i zamiast wędkować na najbliższej wodzie PZW w okolicy (Rogów) wybraliśmy trochę dalszy rejon a dokładniej mówiąc zbiornik RochnaZalew na rzece Mro…

Samotny wypad Janka -leszcze ,stracony karp.

Kolejny samotny wypad Janka Tego dnia tylko Janek pojawił się nad zbiornikiem Rogów. Miejscówkę wybrał na cyplu po zachodniej stronie. Po rozstawieniu dwóch wędek na klasyka przygotow… | 2

Feeder Mikado Sensual

Witam koledzy chce jutro kupić  feeder Mikado Sensual NG 3,6 lub 3,9 m zobaczę na miejscu jaka długość mi podejdzie. Coś ktoś może szerzej o tym rodzaju feedera jego trwałości. Najlep…

Samotne łowienie na PZW - leszcze co 3 minuty

Dziś zapraszamy was na film z łowienia na PZW - leszcze na method feeder i klasyka z łowiska Rogów (woj. Łódzkie)łowiłem na feeder (drgającą szczytówkę) i klasyczny feeder celem tego wypra…

Łowienie na PZW - leszcze i karaś na feeder

Dziś zapraszam was na łowienie - leszcze i karaś na feeder z łowiska Rogówłowimy na feeder drgającą szczytówkę i klasyczny feeder celem tego wyprawy były leszcze a przy okazji trafił się…

Leszczowy wypad z pięknym bonusem

Jakiś czas temu wybraliśmy się z Jankiem na zalew Rogów w woj. łódzkim, jest to nie wielka woda z bardzo fajnym klimatem w pobliżu lasu.Po przybyciu na łowisko, szybkie wymieszanie swoich przy…

Lescze na MVDE i przynęty MEUS

Dziś zapraszam was na film z naszego ostatniego wypaduPS przepraszam za jakość odcinkaZanęty/Dodatki MVDE którą używaliśmy w dzisiejszym filmie są od partnera odcinka firmy ROBINSON do które…

Zabawa z leszczami na MVDE

Kolejny wypad na mój ukochany Rogów.Tego pięknego dnia rybki chętnie współpracowały na nasze mieszanki. Ja używałem zanęty MVDE feeder gold i MVDE feeder turbo black w proporcji 1:1 d…

Nareszcie na rybach.

Witam kolegów wędkarzy i wszystkich którym jest mila przygoda z wędką i lubią przyrodę. Dawno nic nie pisałem na łamach naszego portalu. Bo praktycznie nie było za bardzo o czym.Wędkowanie… | 1

Leszczowe Eldorado na MVDE

Środa dla większości pracująca jednak nam udało się wyskoczyć na ryby. Pogoda nie zachęcała do wędkowania, ciężkie duszne powietrze zwiastowało burzę, ale za to cały zbiornik nasz, bez…

Koreańskie ciasto wędkarskie.

Dziś chciałbym zaproponowac Wam wykonanie ciasta wędkarskiego. Dokładnie to dwóch ciast, które mają podobne, choć nie takie same składniki. Ciasto przeznaczone jest dla wędkarzy łowiących… | 2

Presja kłusownicza obywateli Ukrainy

W piątek bedac nad Wisła napotkałemobywateli z ukrainy jak stawiali siatki,sobota ....na jez.Lubien zwijali siatki.Njbzrdziuej wkurzyło mnie to jak wróciłem do domu z kilkma leszczami napotkałe… | 1

Kukurydza wszystkich smaków na lina ,leszcza , karpia

Kolejny wypad nad zalew Rogów ZALICZONY.Ostatnie dni zachęcały do spędzenia wolnego czasu nad wodą, tego dnia pogoda była pochmurna, ale na szczęście nie padało.Łowiliśmy na nieco głębsze…

Testuje nowości MVDE na zawodach

W dniach 05/06 czerwca 2021r na zbiorniku Rogów odbyła się 3 edycja maratonu wędkarskiego 24h.W zawodach wzięło udział prawie 30 drużyn po 2 osoby .Cała impreza rozpoczęła się w sobotę ra…

Test pelletu i pop-up od Aqua Star

W dniach 05/06 czerwca 2021r na zbiorniku Rogów odbyła się 3 edycja maratonu wędkarskiego 24h. Po więcej informacji o zawodach zapraszam TUTAJ ===> https://www.facebook.com/AMURT…

Wędkowanie w trudnych warunkach

Siema z tej strony AMURTVDziś wybraliśmy się na zbiornik w Kołacinie jest to nie wielka woda na rzece mrodzę Pogoda tego dnia średnio dopisywała a rybki nie były chętne do współpracy…

Nowa woda i nowe wyzwania oraz testy

Szybki wypad nad nową wodę w tym roku PZW Kołacin.Celem tego wypadu było z jednej strony sprawdzenie nowego łowiska jego rybostanu oraz aktywności ryb a z drugiej strony  przetestowanie z…

Zanęta Extru Fish - orzech tygrysi

Na ostatniej wyprawie postanowiliśmy przetestować dla nas nową mieszankę zanętową a mianowicie zanęta orzech tygrysi którą otrzymaliśmy jakiś czas temu od Extru Fish do testówZanęta Extru…

Jaź z PZW Rogów , irytujący szczupak, wędkarstwo na luzie

Szybki poniedziałkowy wypad z feederem na PZW Piękna pogoda prawie pusta woda i brania ryb to jest to co kochamy W dzisiejszym filmie zobaczycie pięknego jazia i kilka maluchów oraz…

Sobotni wypad na ryby 2021

Szybki sobotni wypad nad wodąZanętę którą użyliśmy ( SERIA 500 IMPREZYWĘDKARSKIE.PL ) zanętę przyciemniliśmy ziemią bełchatowską dodaliśmy garść chleba flou by zachęcić ryb…

Rozpoczęcie sezonu 2021-pierwsze ryby

Siema z tej strony AMURTVDziś zapraszam was na Początek Sezonu Wędkarstwo 2021W tym wypadzie postanowiliśmy sprawdzić 2 równe mieszanki zanętowe jedna od Sensasa a druga od Robinsona Pog…

Test zanęt MVDE od Robinsona.

Pierwszy wypad w nowym sezonie ogromnie cieszy szczególnie po tak długiej przerwie zimowej.W końcu postanowiłem wybrać się na moją okoliczną wodę PZW, tym razem łowiłem na feedera klasyczne… | 5

Robinson Diagonal Picker

Każdy wędkarz zapewne ma swoje ulubione łowiska, takie do których chętnie wraca. Zazwyczaj są to łowiska, na których zaczynamy swoją przygodę z wędkarstwem, tam świętujemy pierwsze sukces… | 1