Płoć - strona 7

Otwarcie sezonu i pierwszy wpis

Witam. Jest to mój pierwszy wpis, potraktujcie go "delikatnie" :). W tym roku zacząłem sezon na stawie w Szumowie. Szykowałem się z kumplem na naszego szczupaczka :), a wyszło tak że zostaliśm…

Ciasto wędkarskie firmy NG

NG ciasto nie tylko na karasieNa ostatnich targach Rybomania 2013, na stoisku firmy NG Polska zakupiłem trzy wiadereczka, w tym jedno z haczykowym pelletem różnej wielkości oraz po jednym z suchym… | 5

Przygotowanie zanęty na kanał

[p]W dniu w którym odwiedziliśmy Kanał Żerański na łowisku odbywały się zawody wędkarskie. Efekty łowienia nie powalały z nóg, ale już coś powoli zaczyna się dziać. Ryba z dnia na dzie… | 27

Wyprawa wędkarska nr 3

[p]Witam .Dnia 13 kwietnia o godzinie 7,30 zdecydowaliśmy razem z żoną wybrać się na ryby, po krótkim namyśle z powodu zapowiadających się opadów deszczów decyzja jest jednogłośna jedziem… | 3

Pierwsza i ostatnia wyprawa wędkarska

Zima 2012-2013 była długa i niezbyt ciekawa dla wędkarzy. Ja osobiście na tzw. podlodówkę wybieram się rzadko i to dopiero w tedy gdy jestem pewien, że lud jest na tyle gruby i niema ryzyka za… | 9

Niespodziankowa niedziela

Wiosna, pełno śniegu, pełno lodu i pełno wędkarzy na lodzie, na którym wody po kostki pod wierzchnią warstwą zmarzniętego śniegu. Pogoda nas nie rozpieszcza.Cały tydzień myślałam o brzyd… | 6

Bat dla początkujących.

Witam ten wpis jest dla początkujących wędkarzy łowiących batem .Jak wiecie łowie dość długo i startuje w zawodach dość poważnych mam dość dużo sukcesów na koncie i jest ich coraz wię… | 17

Trabucco XPS Feeder Plus

Witam wszystkich!!!Chciałby Wam opisać moją opinie na temat żyłki firmy TRABUCCO.Jest to żyłka TRABUCCO XPS FEEDER PLUS.Żyłkę tą zakupiłem na początku zeszłego roku, zmusiła mnie sytuac… | 10

Pszenica na przynętę

Pszenica to stara i zapomniana ale bardzo dobra przynęta wędkarska.Ziarenka pszenicy są bardzo dobrą przynętą która sprawdza się w każdych warunkach i można na nią kusić chyba wszystkie ry… | 32

Jak się łowiło w latach 70tych

Witam wszystkich serdecznie ! Jako że jestem tu nowy , to się przedstawię . Nazywam się Patryk , mam 13 lat . Łowię na spławik , grunt i spinning . Jak już tu jestem to życzę wszystkim rados… | 10

Kukurydza jako przynęta

Kukurydza znana w wędkarstwie przynęta od dawien dawna.Jest to przynęta na którą złowimy i płotkę i wielkiego karpia.Dodatkowo jest to przynęta selektywna a co za tym idzie mamy większe szan… | 27

Miał być duży leszcz spod lodu, a...

Witajcie wędkujący. Przygoda to właściwe słowo, które towarzyszyło nam przez miniony weekend zarówno w sobotę, jak i w niedzielę. Najpierw oczywiście ustaliliśmy z moim brackim-Piotrem, ż… | 7

Dodatki zanętowe Dragon

Dodatki zanętowe Dragon - Każdy wie że zanętę aby była bardziej skuteczna można urozmaicić dodając do niej różnego rodzaju substancje smakowo - zapachowe.Jest ich na rynku wędkarskim całe… | 23

Ciągle czekam

Już miałam odstawić swoje hobby na drugoplanowy tor i jakoś się przemęczyć tych kilka tygodni, aż ostatecznie zejdą lody. Wszystko na to wskazywało. Moje ulubione miejsce tuż przy ujśc… | 21

Pudełko na duże przypony

Pudełko na przypony to podstawa, lecz nie każdego stać na ich zakup lub wolą wyroby własnej roboty. Ja pewnego dnia postanowiłem sam zrobić sobie takie pudełko i chciałbym wam przedstawić m�… | 5

Wariat to czy wędkarz?

Jesień 2009. Kolejny dzień z rzędu, niespotykanych jak na ten czas upałów, dawał nadzieję na udane połowy. Jeszcze w nocy wyruszyliśmy na łowisko. Po kamienistej tamie przeprawiliśmy się n… | 32

Kolor robaków na przynęte

[p]Białe, czerwone a może... zielone.Czwartek 5 Kwietnia i pierwsza wprawa na ryby zeszłego roku. Przynętą miały być robaki, jako, że to najlepsza przynęta na wiosnę. Zastanawiałem się jed… | 28

Jezioro Gopło moim okiem

Minął rok 2012 był to rok ciekawy wędkarsko i super chwil spędzonych nad wodą. Pierwszy wyjazd na rybki odnotowałem 10kwietnia na Jezioro Gopło. Wraz z kuzynem odnotowałem jedno branie średn… | 15

Zabawa trwała, a płoć szalała

Witajcie wędkujący. Po musowej przerwie chorobowej i utrzymującej się zimie, która niestety nie odpuszcza, a dopieka coraz bardziej w ogóle człowiek stracił nadzieję na "ładną" pogodę. Ok… | 7

Konger Arcus Tele Picker 270/40

Konger Arcus Tele Picker 270/40 - Zacznę od tego, że oferta teleskopowych pickerów jest raczej uboga. Dlatego, szukając takiego kija, moją uwagę przykuł tytułowy Arcus. Moje dotychczasowe doś… | 11

wspomnienie błyskawicznej wiosny...

Za oknem pada śnieg. Najwyraźniej zima przypomniała sobie o nas i przebudziła się z krótkiej drzemki. Aż trudno mi uwierzyć, że jeszcze niespełna tydzień temu rozpoczynałem sezon wiosenny.… | 7

W planach były ryby a w praktyce zimny spacer.

W zeszłym tygodniu mieliśmy piękną pogodę.Było Bardzo ciepło,słonecznie i ogólnie przyjemnie.Wielu z nas w tym czasie wyruszyło na ryby i mogło się cieszyć pięknem przyrody i pierwszym c… | 13

Zakończenie sezonu podlodowego

Dnia 24.02.2013 pojechaliśmy razem z tatą na zakończenie sezonu podlodowego . Jako łowisko wybraliśmy jez.Kryspinów znane z poprzednich wypraw . Nad wodą zaskoczyło nas piękne lutowe słońce… | 9

Kilka nowych drobiazgów na nowy sezon

Witam.Ostatnio wybrałem się do jednego z ulubionych sklepów wędkarskich w Gnieźnie i postanowiłem dokupić kilka nowych drobiazgów do mojej kolekcji.Potrzebowałem jakiejś żyłeczki do okoni�… | 7

Sezon zimowy zamknięty – witaj wiosno

Pierwszy wyprawa na lód w tym roku zaliczona już na początku grudnia. Wyniki bez rewelacji, ale coś na haczyku siedziało. Od tamtej pory na lodzie byłem kilkanaście razy, w tym zaliczony 3 zawo… | 28

Komosiaki i korniki na przynęte

W uschniętych łodygach dziko rosnących roślin, takich jak łopian, lebioda czy oset, znaleźć można larwy chrząszczy, które potocznie określa się "komosiakami". Choć nazwa jest jedna, to kr… | 8

Chruściki - wiosenna przynęta

Wielu doświadczonych wędkarzy uważa larwę chruścika za najlepszą wiosenną przynętę na płocie. Nie chodzi tylko o ilość brań. Są przynęty lepsze pod tym względem, jak choćby larwy ocho… | 6

Koszyczek wędkarski własnej roboty

Pośród wielu różnych modeli koszyczków do federa, nie mogłem nigdzie znaleźć takiego, który idealnie nadaje się do nęcenia białymi robakami. Ponieważ taki koszyk to nie jakiś straszny pr… | 3

Żyłka przyponowa Stroft GTM.

Na nowy sezon wędkarski postanowiłem zakupić nową żyłkę przyponową.Wybór nie był prosty gdyż Pan w sklepie miał sporo różnego typu żyłek przyponowych różnych firm.W sezonie 2012 uży… | 12

Płatki w kurkumie na przynęte

Płatki owsiane to bardzo ważny składnik w wędkarstwie spławikowym. Wykorzystywane są jako jeden z podstawowych składników w zanęcie. Płatki są także znakomitą przynętą, jednak ich przyg… | 7

Oczekiwanie na wiosenny sezon wędkarski

Miesiące u schyłku zimy, to chyba najtrudniejszy okres dla wędkarzy. Wprawdzie lód jeszcze trzyma, ale wejść nie można. Tym bardziej, że dodatnie temperatury w dzień sprawiają, że lód przy… | 7

Pierwsze pudło na zawodach

Na zawody zacząłem jeździć w 2012 r. Zaczęło się od spławikowych, później były gruntowe i spinningowe. Pech chciał, że na żadnych z tych zawodów nie złapałem nawet jednej ryby. Może… | 9

Dragon Viper RD 835 iT

Dzisiaj chciałbym zaprezentować kołowrotek ze stajni Dragona.Mowa tu u młynku Viper - zapraszam do lektury.Kołowrotek Dragon Viper RD 835iT jest kołowrotkiem ze średniej pułki w asortymencie f… | 10

Nieoficjalne zawody rodzinne Szpitalne 24.02.2013

Witajcie wędkujący. Kolejny raz udało nam się bezpiecznie wejść na lód i z niego zejść, no i oczywiście powędkować. Idąc za zeszłotygodniową myślą, a mianowicie tym, że brania na mad… | 16

Rozpoczecie Sezonu 2013.

Witam, po trzy tygodniowych rozmyślaniach i planach związanych z rozpoczęciem sezonu 2013 r. postanowiliśmy razem z żoną wybrać się 23 lutego o godzinie 10 rano, po pierwsze pakowanie jak na… | 14

Żyłka Mikado Dino Energy

Dzisiaj chciałem Wam zaprezentować serię żyłek Mikado Dino Energy.Jest to seria tanich a za razem mocnych i w miarę dobrej jakości żyłek.Cena szpuli z żyłką której jest nawinięte 150m ko… | 4

Sezon 2013 rozpoczęty

Już od samego poniedziałku siedzi mi w głowie wolny czwartek który chce spędzić z wędka nad woda, aby wyleczyć tzw chorobę .Doczekałem się w końcu swojego dnia wolnego chociaż pogoda na… | 20

Wędkarstwo podlodowe na wiosne

Witam kolegów. Tak czytam różne wpisy, no i z racji nadchodzącej wiosny niektórzy już zaliczają wypady z długimi kijami, a my, konkretnie wędkarze z Borów Tucholskich na lodzie. Zima w pełn… | 5

Historia pewnej żwirowni wędkarskiej

Witam wszystkich kolegów wędkarzy. Chciał bym sie z wami podzielić historią pewnej starej żwirowni którą 6 lat temu udało mi sie zarybić. Otóż to było tak, pewnego dnia rozmawiając… | 6

Własny zestaw podlodowy

[p]Chciałbym wam przedstawić jak zrobić zestaw Podlodowy domowymi sposobami przy użyciu:-noża (skalpela)-kleju (kropelka, poxipol)-wiertarki-kombinerek-brzeszczotu -imadławykonać sprzęt Podlod… | 7