Sandacz - strona 2

Kołowrotek Savage Gear SG2 2500 - wędkarska kuchnia

W ramach naszego nowego miniprojektu video pt. "Wędkarska kuchnia" zamierzamy prezentować Wam sprzęt godny uwagi. Na początek przyjrzeliśmy się "najmniejszemu dziecku" kołowrotków rodziny sygn… | 1

Kołowrotki Savage Gear - kolejne innowacje SG

Marka Savage Gear wciąż dynamicznie się rozwija. Po doskonałych przynętach, akcesoriach, odzieży a następnie wędziskach przyszła pora na kołowrotki sygnowane drapieżnym logo. Tak oto już w… | 3

Savage Gear SG2 - szeroka gama spinningów w przystępnej cenie

Marka Savage Gear przyzwyczaiła nas do ciągłej zmiany swojej oferty. Testerzy tej firmy wciąż testują nowe produkty stąd producent bardzo często wprowadza na rynek nowości. Przy okazji od sez… | 3

Savage Gear 3D Crayfish Rattling - przysmak drapieżnika

Większość wodnych drapieżników uwielbia różne wodne żyjątka jak np. raki. Można powiedzieć, że to swoiste "owoce jeziora" - dość łatwe w złapaniu a jednocześnie dostarczające wiele c… | 1

Gniazda tarliskowe dla sandacza

Na początku maja udało nam się zrealizować pomysł wykonania gniazd tarliskowych dla sandaczy. Dzięki uprzejmości Leśnictwa Łysomice pozyskaliśmy gałęzie sosnowe oraz świerkowe do wykonani… | 2

Savage Gear Craft Shad - sandaczowy sklasyk

Choć do sezonu typowo sandaczowego musimy jeszcze chwilę poczekać. To warto już dziś rozejrzeć się za przynętami, które z pewnością nie będą obojętne dla mętnookiego drapieżnika. A jak… | 2

Savage Gear SG4 - nowe spinningi na sezon 2021

Na sezon 2021 w ofercie Savage Gear pojawił się nowy spinning oznaczony symbolem SG4. To swego rodzaju kontynuacja wędzisk SG ale z uwzględnieniem obecnych trendów w konstruowaniu wędek przeznac… | 6

Savage Gear Craft Dying Minnow - doskonała do drop shota

Prezentujemy kolejną nowość na sezon 2021 ze stajni Savage Gear. Tym razem jest to doskonale wykonana przynęta imitująca "umierającą" ukleję - Craft Dying Minnow. Przynętę zaprojektował chy… | 2

Robinson Power Flex Spin: kij cięty jak osa

Na początku czerwca bieżącego roku mój ukochany, wysłużony i eksploatowany codziennie lub prawie codziennie na zbiornikach retencyjnych, jeziorach i rzekach kij spinningowy Robinson Red Star o d… | 1

Savage Gear SG4 - nowe wędki spinningowe na sezon 2021

Na nowy sezon 2021 uznana marka Savage Gear kojarząca się głównie ze świetnymi przynętami spinningowymi przygotowała nową serię wędek spinningowych oznaczonych symbolem - SG4. W ofercie znaj… | 8

DAM Effzett Shadster - filmowy test nowej przynęty na sezon 2021

Marka DAM już dawno zdobyła dużą renomę na naszym rodzimym rynku. Nie wszyscy pamiętają ale pierwszym dystrybutorem produktów tego producenta w Polsce, w latach 90-tych, był Design Fishing cz… | 3

Opinie o przynętach Rapala

Chciałbym przedstawić Wam swoje wrażenia po testach nowych przynęt od firmy Rapala.Większość z Was już pewnie wie, że biorę obecnie udział w zabawie na Twarz Nowej Marki organizowanej przez…

Jesienny spinning z Rapalą

Jeśli film się podoba to pamiętaj o odhaczeniu listy subskrypcji z dzwonemłapce w górę komentarzuudostępnienie#AMURTV #mojarapala #rapalaPolskaLINK DO FILMU - https:/…

Savage Gear Fat Tail Spin - filmowy test przynęty Savage

Zdarzają się przynęty, które swoją skutecznością potrafią zaskoczyć. Zwłaszcza jeśli biorą na nie ryby, których byśmy o to nie podejrzewali. Taką właśnie przynętą jest nowy Fat Tail… | 3

Fat tail spin - wirujący ogon od Savage Gear

Solidny, ciężki korpus z przymocowaną z tyłu paletką obrotówki. Wielu wędkarzy zna doskonale zalety tych przynęt. Od tego roku marka SavageGear ma w swojej ofercie podobną przynętę. Fat Tai…

Savage Gear 3D Goby Crank - filmowy test woblera

W przebogatej ofercie marki Savage Gear poza przynętami typowo gumowymi oraz swimbaitami o czym pisaliśmy poprzednio nie mogło również zabraknąć woblerów. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć si… | 3

Uparty rzeczny sandacz

Woda trochę ustąpiła więc postanowiłem wybrać się na wiślane leszcze. Miejsce to samo, które obławiam od dwóch lat. Główka ,za którą jest przykosa i duży blat z niemalże stojącą wod… | 10

Savage Gear Herring Shad 4D - filmowy test przynęty Savage

Niedawno opisywaliśmy zalety jednej z najbardziej znanych przynęt ze stajni Savage Gear - Herring Shad 4D. Tym razem nadszedł czas na test w formie video. W ramach dnia testów na jednym z polskich… | 2

Savage Gear Black Savage Spin 231cm 9-32g - filmowy test spinningu Savage

Wielu wędkarzy zadaje na forach internetowych, także na wedkuje.pl pytania: jaki kij na szczupaka, jaki kij na sandacza, okonia itd. Pytanie takie jest dość ogólne bo nie tylko ryba jakiej poszuk…

Z wędką przez Gdańsk

Rzeka Motława i pozwoleniaNa początek parę szybkich faktów na temat Motławy: jest to rzeka w województwie pomorskim, która swoje źródło ma w Jeziorze Rokickim a ujście w Martwej Wiśle. Prz… | 8

Dragon Express - tania wędka nie musi być słaba

Polski producent sprzętu wędkarskiego firma Design Fishing znana szerzej wędkarzom bardziej z marki pod jaką sygnuje oferowany sprzęt - Dragon od dawna znany jest na naszym rynku z udanych wędzi… | 6

Polsping kotwica w koronie - kup blachę i wesprzyj medyków

Panująca wszechobecnie pandemia daje się wszystkim we znaki. Stąd wiele firm stara się wspierać działania związane z opanowaniem zarazy. Również na naszym rodzimym podwórku pojawiają się p… | 4

Savage Gear Herring Shad 4D

Marka Savage Gear znana jest chyba każdemu pasjonatowi metody spiningowej. I nic dziwnego bo trudno jest przejść obojętnie obok bogactwa przynęt oferowanych z tym logo. Tym razem chcielibyśmy pr…

Odłów tarlaków PZW Toruń 2020. Odpowiedz!

Witam kolegów wędkarzy przyszła odpowiedź z PZW, komentarze pozostawiam Wam"Szanowny Panie, Pragnę na wstępie zaznaczyć, że Okręg PZW w Toruniu już od ponad 10 lat nie prowadzi odłow…

Czy szczupak atakuje w powietrzu?

Do naskrobania tego krótkiego, jak na mnie wpisu zainspirowało mnie wydarzenie, które o tyle mnie zaskoczyło co i rozbawiło.Któregoś pięknego dnia postanowiłem wypróbować nowo zakupioną ka… | 7

Odłowy tarlaków PZW Toruń 2020

W związku z ogłoszeniem przez PZW Toruń odłowów tarlaków w 2020 napisałem email prosząc o wyjaśnienie na kilka nurtujących mnie pytań (treść email do Pzw na dołączonych fotkach). Troch�… | 3

Myśl o grudniowych sandaczach

Miesiąc grudzień ostatni dzwonek , by wychodzić swoje ostatnie tegoroczne drapieżniki .Jedni z nas wykorzystują ten czas na łowienie , grubych grudniowych okoni z zimnej wody , drudzy zaś skupi… | 2

Sandacze z rzeki - jak łowić

Zastanawialiście się kiedyś gdzie jest granica między chęcią wędkarskich wyników, a zachowaniem etyki ? Jesień to doskonały moment dla spinningistów, i choć pogoda jest mniej łaskawa niż… | 16

Sandacze z dolnej Wisły

Znowu nadeszła jesień,dla jednych oznacza rychły koniec sezonu wędkarskiego a dla innych wręcz odwrotnie-przysłowiową wisienkę na torcie,długo wyczekiwany okres dobrych brań drapieżników.S… | 12

Prowadzenie gumy na sandacza

Prowadzenie gumy na sandacza - Temat właściwie banalny, a zarazem niezwykle ważny, wie to każdy spinningista, który się nad tym zastanawiał i zadawał sobie pytanie jak poprowadzić gumę, aby… | 33

Daiwa Ninja BG 2500 test kołowrotka

Chyba jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję przetestować kołowrotek Daiwa Ninja w limitowanej na polskim rynku wersji BG. Kołowrotek nie jest dostępny we wszystkich sklepach na terenie kraju ale…

Pierwszy sandacz

Dziś wybrałem się nad wodę w poszukiwaniu jesiennego drapieżnika, przygotowany z nowym kijem pozytywnie nastawiony ze uda się coś złowić. O godz 8 wyjechałem z domu kierując się na starorz… | 3

Tropiąc rybę - zmagania z dolną Wisłą

Czym jest wędkarstwo? to możliwość bycia nad wodą i obcowania z dziką przyrodą,to zlepek krótkich ,ulotnych chwil do których wracamy pamięcią w te dni  w których to TAM nie możemy by… | 5

Spinningowe BHP w nocy ...

6 zasad nocnego spinninguSpining to bardzo aktywna metoda uprawiania wędkarstwa. Wymagająca nie mniej finezji, wiedzy, doświadczenia i szczęścia co np. karpiarstwo z którego można by powiedzie�… | 11

Koła slipowe do pontonów

Czym się kierować i na co zwrócić uwagę przy zakupie kół slipowych do pontonu.Cena/jakość – w mojej ocenie solidny zestaw kół do slipowania pontonu nie powinien kosztować więcej ni�… | 4

PoSIEKane woblery na treningu

W ostatnią sobotę 24.08 br wybrałem się z kolegą Tomkiem pomachać trochę patykami, ale od początku jak zawsze w moich artykułach krótka informacja jaki sprzęt nam towarzyszył.Mój sprzętW… | 3

Sandacz, a zbiornik zaporowy - skuteczne przynęty na sandacze

Te kilka dni poprzedzających rozpoczęcie sezonu na sandacze to ostatni moment do zrobienia porządków w pudełkach i do uzupełnienia przynęt. Gum, woblerów i innych sandaczowych wynalazków na r… | 10

Jak łowić na lipcowej niżówce - warciańskie betony

Z racji na bardzo bardzo suchy okres w Wielkopolsce na rzece Warta mamy ogromną niżówkę. Sporo wędkarzy spinningistów z tego właśnie powodu odpuszcza wędkowanie na odcinkach "betonów" . Post… | 9

Martwa Wisła - kamera podwodna

Sprawdzamy jaka jest widoczność pod wodną w naszych  polskich zbiornikach. Z jaką ilością światła mamy do czynienia? Czy wymagane jestsztuczne doświetlanie? Jak rodzaj dna wpływa na…

Spinningowe przynęty na czerwcowe drapieżniki - dzień dziecka nad Bugiem

Jak dzień dziecka to wiadomo – na ryby. Wisła nad, którą zazwyczaj spędzam wolne weekendy nadal wysoka. Trzeba było zmienić plany i znaleźć nowe miejsce. W takich sytuacjach zawsze zost… | 4