Ukleja - strona 2

Podwodne życie uklei.

Ten film ukazuje spokojne życie uklei podczas gdy żaden drapieżnik nie chce ich pożreć. Nagranie bardzo dobrej jakośći ponieważ woda była wyjątkowo czysta. Zapraszam do oglądania. | 1

Próba złapania uklei przez okonia- FILM

W tym filmie uchwyciliśmy próby złapania żerującej uklei przez okonia, po wielu podejściach niestety mu się to nie udaje. Zapraszam do oglądania naszych filmów oraz proponowania, co chcieliby…

Wędkarski wypad w gorący weekend - Koniec Świata!

No i wykrakałem ……………………………………………………&… | 7

Rozpoczęcie sezonu wędkarskiego - 3,2,1,0, Start !

Jest niedziela, trzeci dzień miesiąca kwietnia godzina 05:27 (jeszcze ciemno), temperatura  powietrza 0oC, bezwietrznie. Stoję sobie przed domem i czek… | 9

Pierwsza nocka nad Wisłą (Czajka) 2016

Korzystając z pięknej pogody i dnia wolnego od pracy w lany poniedziałek postanowiłem wybrać się nad Wisłę i sprawdzić, co w wodzie piszczy. Zameldowałem się na miejscówce koło wylotu z o… | 3

Wiosna pełną gębą

Nie ma co!Żabiska turlają się w uścisku miłości umykając przed kaloszami, kuny wrzeszczą jak oszalałe zajęte sobą tak bardzo, że nie w głowach im przejmowanie się intruzami. Żurawie dr�… | 16

Wędkarska wyprawa nad Nidę - na długie kije przyszedł już czas

Krótka zima i deszczowa lutowa aura zadecydowała że dopiero 10 marca na coczwartkowym zebraniu klubu Lecha Fish Teamzapadła decyzja. 13 marca jedziemy z długimi kijami na staror | 9

Przypony uklejowe - sposób przygotowania

Przypony uklejowe – sposób przygotowania.W niniejszym krótkim artykule chciałem przedstawić jak łatwo i prosto należy przygotować w/w przypony do połowu uklei.Długości w jakich wi… | 6

Rekordowa ukleja

W piątek wybrałem się z samego rana na ryby.Wybór padł na zalew pilchowicki od strony Strzyżowca.Prawie po samym świcie dotarłem nad wodę.Poziom bardzo niski.Nic nie wskazywało na sukcesy w… | 7

Moje zawody z lat ubiegłych

To moje wspomnienia z byłych zawodów dla dzieci odbywających się na jeziorze Rusałka w Szczecinie gdzie byłem nie pokonany przez 8 razy z rzędu w dyscyplinie spławikowej .Obecnie gram w klub… | 2

Bat Power Stick Trapera

Właśnie dziś dokładnie obejrzałem bata Trapera z nowej kolekcji na 2014r. Mam na myśli bata o długości 5m. Powiem tak jak na dość długie wędzisko na ukleje oraz inne drobne i średnie rybk… | 9

Wędzisko Mikado Trython Feeder 390

Mikado Trython Feeder 390- to uniwersalne wędzisko stosowane przez wielu wędkarzy również polecane.Posiada 3 wymienne szczytówki dostosowane do potrzeb wędkarza .Wykonane jest z kompozytów węg… | 9

Ukleja smażona

Ukleja na wędce i na talerzuMoja propozycja kulinarna ucieszy na pewno wszystkich nokillowców, którzy grzmią groźnie, żeby nie zabierać okoni, szczupaków i tzw. szlachetnych ryb a potem chodz�… | 24

Okiem sprzedawcy - wiosna na Kanale Żerańskim

Druga część wywiadu z Radkiem - kierownikiem stoiska wędkarskiego w sklepie ELeclerc w Warszawie. Tym razem Radek pokaże jak wciela w życie porady i zasady o których mówił w pierwszej częśc… | 2

Sezon wędkarski, czy już? .

Witam. Kiedy patrze w okno zastanawiam się czy już nie pora na rozpoczęcie sezonu i nie wybrać się na ryby do mojego ulubionego Gródka n Dunajcem . Cóż , dużo ostatnio o tej wiosce pisze s… | 7

Konik polny na przynęte

Konik polny – przynęta lata 2 sierpnia godz 18:00 i jedna tylko myśl w głowie... urlop. Co urlop znaczy dla wędkarza? Chyba nie ma tu osoby która by tego nie wiedziała. Ryby ryby i je… | 11

Zanęty i atraktory Marcel Van Eynde

Napisze co nieco o zanęcie i atraktorze, które dostałem od Redakcji. Niestety z ich testami nad wodą muszę poczekać, aż dokolejnej niedzieli. Na poniedziałek mam zaplanowany wyjazd na łowisko… | 1

Zanęta (M.V.D.E.) Albletta White

Zanęta Marcel Van Den Eynde (M.V.D.E.) Albletta WhiteNie tak dawno wypatrzyłem informację na naszym portal o kolejnym rozdaniu prezentów dla tzw. V.I.P-ów. Pomimo faktu, że za taką personę si… | 6

Mój nowy sprzęt wędkarski.

Siema.. Zakupiłem sobie nowy sprzęt wędka i kołowrotek i chciałbym poradzić się u innych czy dobrze kupiłem.. Sprzęt kupiłem na metodę spławikową.. Oto linki : http://allegro.pl/wedk… | 1

Płocie Lidzbarskie

1 Maja-ŚrodaGdy godzina za godziną mijały a me myśli wlokły się za nimi, wpadłem na pomysł. Od tej chwili głównym tematem mych myśli stały się :PŁOCIE!!!Nie myśląc za wiele wziąłem m… | 7

Ukleja - ryba na żywca

Witam!Po dłuższej przerwie wracam na forum i będę czasami dodawał jakieś wpisy aczkolwiek nie wiem w jakich odstępach czasu.Pozdrawiam i życzę Meeega Ryb .Tak więc chciałbym wam przedstawi�… | 11

Zanęta Dragon Elite

Witam. Dziś byłem na zawodach na rzece średniej-nizinnej i zakupiłem zanętę na rzekę firmy DRAGON.Moja opowieść:Na zawody przyjechałem z kolegą (kolega po prawej). Perfekcyjnie przygotowani… | 12

Bat dla początkujących.

Witam ten wpis jest dla początkujących wędkarzy łowiących batem .Jak wiecie łowie dość długo i startuje w zawodach dość poważnych mam dość dużo sukcesów na koncie i jest ich coraz wię… | 17

W planach były ryby a w praktyce zimny spacer.

W zeszłym tygodniu mieliśmy piękną pogodę.Było Bardzo ciepło,słonecznie i ogólnie przyjemnie.Wielu z nas w tym czasie wyruszyło na ryby i mogło się cieszyć pięknem przyrody i pierwszym c… | 13

Nowe miejsce, nowe wyzwania

Działo sie to 19,05,2012.Bedąc w pracy ,odebrałem telefon od gościa,przez którego sie zaczęła moja przygoda z wędkarstwem.....Ryszard bo tak ma na imię ów gość,zapytał czy nie wybieram si… | 10

Sztuka nęcenia ryb

Nęcenie jest bardzo ważnym elementem wędkowania, mającym na celu zwabienie i przytrzymanie ryb na naszym stanowisku Zanętą jest wszystko to, co wrzucamy do wody w celu zwabienia ryb. Należy prz… | 26

Ukleja (Alburnus alburnus)

Ukleja (Alburnus alburnus) - osiąga długość 25 cm i wagę do 150 gram. Nie osiąga dużych rozmiarów. W Polsce obowiązuje tylko dzienny limit połowu wynoszący 5 kg. Zasiedla niemal wszystkie n… | 3

Mormyszki własne na zimę

witam chciałem przedstawić wam mój pomysł na zimowe mormyszki na przynętę typu mormyszka możemy złowić ryby takie płotkę itp.a więc bierzemy się do roboty a oto potrzebne rzeczy- ołów…

Jestem za, a nawet przeciw

Jak zwykł mawiać nasz były prezydent ' jestem za , a nawet przeciw' Gródkowi n Dunajcem . Jak zwykle , ktoś może pomyśleć o mnie - maniak jakiś , jestem nad moim ulubionym Jeż. Roznowskim ,… | 3

Pseudo brzany

Tego dnia, nic nie było pewne, a już na pewno nie ryby. Pozbierałem się bardzo późno, była chyba 10 jak odpaliłem brykę i udałem się na znane mi łowisko brzanowe.. Na rzece zameldowa�… | 16

Świnki z Raby i z okienka PKP(-:

Postanowiliśmy się udać wraz z moją dziewczyną na ryby nad Rabę do Cikowic wraz z PKP. Na dworcu w Krakowie meldujemy się o około godziny 9:00 po odnalezieniu kas biletowych, dowiadujemy się… | 4

taaaka ryba ;)Wyprawa z bratem .

Witam wszystkichchciałbym opowiedzieć moja krótką przygodecala sytuacja miała miejsce jakieś 10 lat temu..wraz z bratem omówiliśmy się na ryby na pobliska rzekę skawewypad na ryby miał być…

Chwila odprężenia po pracy

Są bardziej i mniej udane wyprawy, dzisiejsza należała niestety do tej drugiej grupy, ale od początku. Dziś w pracy miałem luźniejszy dzień i mogłem urwać się wcześniej niż zwykle. Od jak…

Moje rozpoczęcie sezonu

W końcu weekend. Razem z wujkiem, zapalonym wędkarzem, wybraliśmy się na ryby.Dnia 03.04.2011r. o godzinie 7;00 do drzwi zapukał wujek. Szybko wziąłem sprzęt i spakowałem do samochodu. Po ok… | 5

Łowienie uklei batem

Będąc jeszcze małym chłopcem mój Tato po raz pierwszy w życiu zabrał mnie ze sobą na rybki. Nie miałem jeszcze wtedy przyjemności łowić na mojego bacika, który od trzech lat towarzyszy mi… | 3

Pinki, białe robaki

białe robaki i pinki to doskonała przynęta na wiele rodzajów ryb, szczególnie dobre są barwione (chociaż nieraz lepiej sprawdzają się zwykłe). Sam przekonałem się niedawno o ich skuteczno�…

łowienie wyczonowe uklei

Moje doświadczenie z ukleją są niewielkie z racji tego że najwięcej punktów udało mi się zdobyć na zawodach wędkaskich 1470 gram . Natomiast chciałbym się z Państwiem podzielić swoimi b�… | 16

Rzeka Czarna Woda-badanie czystości

W latach 70-ch pracowałem w Instytucie Gospodarki Wodnej i Meteorologii we Wrocławiu na zlecenie przebadania wód w naszych rzekach na samooczyszczanie. Sprzęt tzn. samochód ze specjalistycznym wy… | 1

Ukleja – Ryba konkursowa

Ukleja – Ryba konkursowa! Dla wielu wędkarzy startujących w zawodach jest ona niekiedy ostatnią deską ratunku i pozwala ona na uzyskanie dobrego wyniku. Zwabienie jej nie jest trudne, ale u… | 28

Zanęta uklejkowa

Co jak co, ale łapanie uklei to jest dopiero fajna zabawa. W tym fachu nie liczy się wielkość, a waga ogółna złapanego towaru, ja stosuje taką zanętę: pół kilo mleka w proszku, do tego ga… | 11