Zakupy w sklepie Wedkarski.com

/ 10 komentarzy

Oto kolejny z cyklu wpis o przejściach z firmami, związanymi z wędkarstwem. Tym razem pochwalę sklep Wedkarski.com (http://wedkarski.com), w którym miałem ostatnio przyjemność kupić kilka drobiazgów.

Szykował mi się wyjazd na karpiki i karasie, w związku z tym potrzebowałem na szybko jakiegoś kijaszka do drgającej szczytówki. Jako, że mam dobre doświadczenia z kijkiem Konger Arcus Picker, postanowiłem takowy zakupić. Przeszukałem kilka sklepów i wybór padł na Wedkarski.com. Pech chciał, że akurat nie mieli na stanie tego kijaszka. Skontaktowałem się z obsługą i zaczęły się dziać cuda, których się nawet nie spodziewałem :)

W dwa dni kijaszek został sprowadzony od dystrybutora, złożyłem zamówienie w okolicach południa w środę, ale bez większych nadziei, że dojdzie do mnie do weekendu. Jakoś w okolicach godziny piętnastej, pracownik sklepu skontaktował się ze mną z pytaniem, jakiej średnicy chcę gratisową żyłkę, dołączaną standardowo do zamówienia. Odpisałem co chcę i zapomniałem o sprawie. Następnego dnia około południa w drzwiach stanął kurier z moją wędką! Tak można kupować, pomyślałem :). Po rozpakowaniu przesyłki humor mi się jeszcze poprawił. Nie dość, że dostałem rabacik na zamówienie, to oprócz zamówionych rzeczy w przesyłce znalazł się również upominek :).

Polecam zakupy w tym sklepie, nie tylko z uwagi na dobry asortyment, ale również z uwagi na rewelacyjny kontakt z obsługą oraz super podejście do klienta, nawet tego marudzącego ;). Był to mój pierwszy zakup w tym miejscu, ale na pewno nie ostatni. Na koniec dodam tylko, że jedyny mój związek z tym sklepem, to opisane wyżej zamówienie, a powyższy tekst nie jest tanią reklamą, wykupioną przez właścicieli sklepu.

 


4.6
Oceń
(14 głosów)

 

Zakupy w sklepie Wedkarski.com - opinie i komentarze

baloonstylebaloonstyle
0
Od dziesięciu miesięcy praktycznie wszystko po za woblerami i pilkerami kupuje na wedkarski.com i muszę powiedzieć że to naprawdę świetny sklep internetowy.
(2011-08-23 10:43)
dany21dany21
0
Też robię tam zakupy, zawsze jest jakiś gratis, dostałem już kartę rabatową na 5% przy każdych zakupach a dodatkowo zbiera się punkty które można wymienić na sprzęt wędkarski. No i te ekspresowe przesyłki to mnie najbardziej cieszy jak coś szybko potrzebuje.
(2011-08-23 10:58)
ryukon1975ryukon1975
0
Też robiłem raz zakupy w tym sklepie.Kupowałem dwa feedery i pokrowiec na kije.Jednego kija nie było w sklepie ale obsługa skontaktowała się ze mną i przedstawiła kiedy może być sprowadzony.Zgodziłem się na proponowane warunki i dostawa odbyła się na dwa etapy.Żadnych niejasności,dobry kontakt.Polecam.
(2011-08-23 12:53)
kostekmarkostekmar
0
Również kiedyś kupowałem tam jakieś drobiazgi, bodajże plecionkę. Jak wcześniej dany21 wspomniał, rzeczywiście przesyłka była istnie expressowa. Polecam wsztystkim zainteresowanym dobrymi zakupami. (2011-08-23 14:28)
pukaspukas
0
Kilka kolejnych zamówień u nich i za każdym razem ekspres i super obsługa. Przy jednym z zamówień nie mieli kołowrotka, jaki zamówiłem i miałem czekać tydzień na sprowadzenie go od dystrybutora, jednak zależało mi bardzo na czasie, więc dali mi inny, droższy model w cenie zamówionego i następnego dnia miałem przesyłkę w domu :)
(2011-10-04 23:44)
markunmarkun
0
Już wielokrotnie dokonywałem zakupów w wedkarski.com i nigdy w żadnym sklepie internetowym nie spotkałem się z takim profesjonalizmem. Fachowa obsługa, niskie ceny i pomoc przy wyborze sprzętu (w moim przypadku przez gg) sprawiają, że nawet już nie szukam innych sklepów wędkarskich w internecie. Zamówiony towar naprawdę potrafi być w ciągu 24h u klienta.
(2011-12-16 18:11)
użytkownik105460użytkownik105460
0
To ja wrzucę w te peany pochwalne łyżkę dziegciu. Kupowałem kołowrotek i wędkę. Kołowrotek reklamowany jako nowość 2012 dostałem z jedną szpulą, ze starej serii sprzed kilku lat sądząc po wyglądzie i ilości brudu na nim. Wędka przyszła uszkodzona, na moją prośbę o wymianę otrzymałem odpowiedź, że to niemożliwe, że towar jest wadliwy. Tyle mi wystarczyło - poczułem się jak piąte koło u wozu, zwyczajny frajer, który skoro zapłacił już 400 PLN może spadać. Zwróciłem całość zamówienia. Przedpłaconych pieniędzy nie dostałem do dziś, a czekam już ponad tydzień. Podsumowując: żenująca niekompetencja lub mnie się tylko tak przytrafiło. Oceńcie sami. W każdym razie kupując na Bass-sklep czy Esox nigdy nic takiego mi się nie zdarzyło. Obsługę w tych dwóch sklepach można polecić z czystym sumieniem. W odróżnieniu do wedkarski.com. (2012-03-13 09:21)
wedkarskiwedkarski
0
Może tym razem wędka miała jakieś drobne uszkodzenie, my z klientem nie dyskutujemy tylko zwracamy pieniążki. Po to jest procedura reklamacji/zwrotów, aby z niej korzystać i tak też się stało w tym przypadku, klient otrzymał od nas przelew zwrotny na konto. To nie jest świadome działanie z naszej strony, że „”wypychamy” jakiś towar. Każdego miesiąca realizujemy kilkaset zamówień i nie jesteśmy w stanie fizycznie sprawdzić każdy produkt przed jego wysyłką. Ponieważ wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe, zakładamy także, że są w 100% sprawne. Natomiast w przypadku kołowrotka przedstawiciel dystrybutora sprawdził odesłany do nas egzemplarz kołowrotka i potwierdził, że jest on w 100% sprawy i kompletny. W zestawie nie było dodatkowej szpuli i żaden sklep na terenie Polski nie posiadał tego kołowrotka w zestawie z dodatkową szpulą, bo dystrybutor nie posiadał takich zestawów. Niestety na incydentalne zamówienia typu szczytówka, dodatkowa szpula itp.- dystrybutorzy dyktują wysokie ceny. Sklep wedkarski.com takie zamówienia realizuje traktuje jako wyjście do klienta, ponieważ w zwykłej ofercie akcesoria te nie są dostępne właśnie ze względu na ceny. W przyszłości w przypadku zastrzeżeń co do pracy personelu prosimy o telefon i rozmowę z kierownikiem, wszelkie zastrzeżenia osoba ta wyjaśni od ręki bez zbędnej zwłoki. Jednocześnie przepraszamy szanownego klienta, za wszelkie niedogodności jakich doznał podczas dokonywania zakupów. (2012-05-29 12:53)
BlueFishermanBlueFisherman
0
5 (2013-05-11 10:27)
dorszdorszdorszdorsz
0
Co prawda nie mam dużego doświadczenia w zakupach w internecie ale w wakacje zrobiłem kilka zamówień w sklepie wedkarski.com i jestem z nich zadowolony. Pierwszy raz kupowałem feederka Mikado Golden Lion plus dodatki (m.in. koszyczki zanętowe). Paczka przyszła do mnie pobraniem na drugi koniec Polski kurierem już następnego dnia. Wędka była solidnie i elegancko zapakowania w sztywny karton, do którego został przymocnowany kolejny karton z pozostałymi produktami. Do zamówienia otrzymałem gratisowo film wedkarski.
Tydzień później złożyłem drugie zamówienie. Kupiłem dla syna wędkę Jaxon Cantara Tele Float plus żyłka, spławiki, śruciny,torb, krzesełko. Tym razem przy przedpłaci z góry na ich konto miałem przesyłkę kurierem za pół ceny. Ze względu na poprzedni zakup dostałem również stały rabat na kolejne zamówienia. Paczkę dostałem błyskawicznie i wszystko było tak jak poprzednio super spakowane. Polecam wedkarski.com (2013-10-08 13:11)

skomentuj ten artykuł